Një artikull rreth cilësimeve të sakta të synimit në kontakte. Një udhëzues për vendosjen e duhur të reklamave të synuara. Algoritmi im për zgjedhjen e një targetologu për projektin

Përshëndetje! Nëse vendosni të vendosni reklama të synuara në VKontakte, atëherë lindin shumë pyetje menjëherë. Sa para ju nevojiten për të filluar një fushatë reklamuese? Cilat cilësime duhet të zgjidhen dhe cilat duhet të injorohen, duke pasur parasysh timin projekt individual? Si të zgjidhni imazhet? Cili format imazhi është më i mirë? Çfarë është CTR dhe çfarë është CPM, cili është ndryshimi dhe çfarë të zgjidhni? Çfarë është retargeting dhe si ta përdorim atë? Për t'ju shpëtuar nga zhurma e panevojshme, ne do t'i shqyrtojmë të gjitha këto pyetje dhe më shumë në këtë artikull.

Skeptikët do të thonë: “E provova! Reklamimi i synuar nuk funksionon! Shpenzoi shumë para”. Të dashur shokë, violina nuk do të luajë në duart e hipopotamit! E provova dhe nuk funksionoi, kjo nuk do të thotë se nuk funksionon. Kjo do të thotë se ka pasur një gabim diku. Mijëra kompani në VKontakte përdorin këtë mjet dhe marrin klientë çdo ditë. Duhet vetëm pak durim dhe aftësi.

Ndërkohë, ja ky infografik:

Do të doja të paralajmëroja gjithashtu njerëzit që thjesht po provojnë reklamimin në internet. Para së gjithash, unë ju rekomandoj një kanal të tillë reklamimi si, fillimisht duhet të punoni në atë drejtim. Reklamimi i synuar është më shumë "trafik afatgjatë" dhe në disa zona mund të konkurrojë akoma reklamat kontekstuale në shpejtësinë e kthimit të një vizitori në blerës. Por në shumicën e rasteve, është më mirë të filloni me reklamat kontekstuale dhe vetëm atëherë të lidhni reklamat e synuara. Dhe përdorimi i kombinimit të reklamave kontekstuale + shënjestrimi VKontakte do të ndihmojë në rritjen e konsiderueshme të efikasitetit. Unë do të flas për këtë në artikullin tjetër, sepse tani do të jetë e vështirë të flasim për të gjitha hollësitë, por unë do t'ju jap disa udhëzime. Pra, le të fillojmë.

Për ta bërë më të lehtë lundrimin, ne do ta ndajmë me kusht të gjithë procesin në 2 faza. Gjegjësisht:

  1. Përgatitja: kushtet bazë, përgatitja për testimin e reklamave, krijimi i një llogarie reklamimi.
  2. Cilësimi: Le të kalojmë nëpër cilësimet bazë të synimeve, formatet e reklamave, përpilimin e një testi imazhesh dhe titujsh, si dhe të zgjedhim strategjitë për përshtypjet ose klikimet.

Përgatitja dhe kushtet

Pak teori dhe numra:

CTR është raporti i klikimeve ndaj përshtypjeve, i matur si përqindje. Për shembull, nga 1000 përshtypje keni marrë 20 klikime. 20/1000*100 = 2%. Ky tregues është i rëndësishëm për t'u marrë parasysh kur zgjidhni një format reklamimi të bazuar në pamje. Kur reklamoni për klikim, nuk është aq e rëndësishme, sepse... nuk ndikon në koston për klikim.

CPC - kosto për tranzicion.Është e rëndësishme që gjithmonë të merret parasysh, përndryshe mund të shkoni në të kuqe.

Krijimi i një llogarie reklamimi

Hapni "Cilësimet" në menynë në të majtë dhe kërkoni lidhjen "Reklamimi" në fund.

Klikoni në butonin "Reklamë e synuar". "Krijoni një reklamë." Hapi i parë është të krijoni një reklamë, jo një llogari. Unë sugjeroj vetëm krijimin e një reklame tani, pa vendosur asnjë cilësim, vetëm që të keni një llogari reklamimi.


Fotografitë e gatimit

Ju mund të zgjidhni dy opsione. E para është të kërkoni vetë fotografi në të gjitha burimet që keni në dispozicion (nga bankat e fotografive deri te një kërkim banal i imazheve në një motor kërkimi), dhe më pas përgatitni fotografitë në Photoshop. Ose mund të përdorni kjo një shërbim mega-i përshtatshëm, versioni falas do të jetë i mjaftueshëm për të filluar. Nuk do të ndalem te shërbimi tani nëse dëshironi, mund ta kuptoni, është intuitiv.

Testimi i imazheve dhe titujve

Për të ngritur një fushatë në mënyrë më efektive, është e rëndësishme të testoni imazhet dhe titujt. Duhet të përgatitemi për provën. Testi shkon si më poshtë.

  • Zgjidhni të paktën 5 fotografi. Ne testojmë pesë imazhe me të njëjtin titull.
  • Dhe ne dalim me të paktën 5 tituj. Ne testojmë pesë tituj me të njëjtin imazh.
  • Pasi të keni testuar se cilat fotografi dhe tituj ishin më të klikueshëm, ne kombinojmë titullin më të klikueshëm dhe imazhin më të klikueshëm. Në këtë mënyrë marrim reklamën më efektive.

Në mënyrë ideale, ju duhet të testoni të paktën 15 fotografi dhe 15 tituj. Por për të kuptuar për herë të parë, mjaftojnë edhe pesë.

Cilësimet

Sot ekzistojnë 5 opsione të formatit të reklamimit për sitin dhe grupin.

  • imazh dhe tekst. Ato përdoren kryesisht kur duhet të shpjegoni qartë në reklamë se për çfarë bëhet fjalë;
  • imazh i madh. Ky format është i mirë sepse tërheq vëmendjen shumë më mirë se ai i mëparshmi. Por ka një pengesë domethënëse - ka një kufi për karakteret, vetëm 25. Ju gjithashtu mund të shkruani tekst në imazh, gjë që zgjeron ndjeshëm aftësitë e këtij opsioni;
  • Format ekskluziv. Në këtë rast, reklama juaj do t'i transmetohet përdoruesit në një kopje të vetme, pa konkurrentë. E keqja është se është dy herë më e shtrenjtë;
  • Promovimi i komuniteteve. Ky format është i përshtatshëm vetëm për komunitetet, ju nuk mund ta reklamoni faqen tuaj duke përdorur atë. Dallimi kryesor është se përdoruesi do të jetë në gjendje të bashkohet me komunitetin tuaj pa klikuar në një lidhje. Do të ketë një buton "Bashkohu" menjëherë në reklamë;
  • Dhe në fund një format special! Nëse audienca juaj e synuar është mbi 100 mijë, ju rekomandoj ta provoni! Nuk transmetohet në kolonën e majtë, si formatet e tjera, por në burimin e lajmeve të përdoruesit, gjë që rrit ndjeshëm CTR-në. Ky opsion gjithashtu funksionon vetëm për komunitetet.

Zgjedhja e subjektit të reklamës

Në thelb mund ta kaloni këtë hap, por është e dobishme të zgjidhni një temë dhe nënseksion. Kur caktohet tema dhe nënseksioni, moderimi vazhdon më shpejt.

Zgjedhja e gjeografisë së audiencës sonë të synuar

Në këtë bllok, ju mund të zgjidhni qytetet ku dëshironi të reklamoni, zonat, stacionet e metrosë dhe madje edhe rrugët e qytetit tuaj. Kjo është e nevojshme nëse keni biznes lokal, për shembull, një kafene. Në këtë rast, ju duhet të përshtateni me një rreth të ngushtë njerëzish që nuk duhet të udhëtojnë në gjysmë të rrugës nëpër qytet për t'ju parë. Këtu mund të ndërpritni edhe reklamat e parëndësishme. Për shembull, ju jeni duke shitur një produkt të rrallë, pasi e keni blerë më parë në Kinë. Në këtë rast, do të jetë shumë e dobishme të ndërpriten qytetet e mëdha, sepse Ata tashmë kanë një zgjedhje mjaft të mirë dhe mund të blejnë lehtësisht të njëjtin produkt me dërgesë në qytetin e tyre, dhe shpesh më lirë. Për ta bërë këtë, duhet të zgjidhni në kolonën "përveç" qytetet që dëshironi të përjashtoni nga fushata juaj reklamuese.

Vendosja e demografisë

Gjithçka është e qartë me gjininë dhe moshën. Por ka cilësime shumë interesante në këtë bllok, si për shembull ditëlindjen. Mund të shënojmë kutinë e ditëlindjes. Dhe shkruani në reklamë, për shembull: "Për nder të ditëlindjes, një zbritje 10%. Reklamat e tilla rrisin normat e klikimeve sepse... ne i personalizojmë ato. Zgjedhja statusi martesor, ju gjithashtu mund të përmirësoni rëndësinë e fushatës suaj reklamuese. Për shembull, nuk ka kuptim të reklamoni një faqe takimesh për të martuarit. Epo, të paktën shpesh)

Interesat

Epo, më në fund arritëm atje :) Sipas mendimit tim, ky është blloku më i rëndësishëm dhe më i dobishëm në shënjestrimin tradicional. Prandaj, le të flasim për të sa më shumë të jetë e mundur. Pra, le të shkojmë.

Kategoritë e interesave

Algoritmi VKontatka vazhdimisht numëron angazhimin e secilit përdorues specifik në kategori të caktuara postimesh. Për shembull, nëse një person vazhdimisht pëlqen, komenton ose shikon një temë specifike, për shembull, produkte dhe shërbime. Me këtë cilësim, ne do të jemi në gjendje të synojmë reklamat tona për këtë segment të përdoruesve! E mrekullueshme apo jo?!

Komunitetet

Ne mund të synojmë segmentin e audiencës që është pjesë e grupeve të konkurrentëve tanë! Kjo është, në të vërtetë vjedhja e klientëve nga konkurrentët. Epo, kjo nuk është e gjitha! Një person që është anëtar i komuniteteve të interesit mund të jetë gjithashtu klienti ynë i mundshëm (për shembull, njerëzit që janë anëtarë të komuniteteve të biznesit janë klientë potencialë për fushën e shërbimeve b2b). Por këtu ju duhet të zgjidhni me kujdes komunitetet në të cilat përshtateni.

Synimi i aplikacioneve dhe faqeve të internetit

Duke synuar aplikacione specifike, mund të arrini edhe rezultate të mira në raste të caktuara. Për shembull, kur reklamoni një lodër, mund të synoni njerëz që tashmë luajnë lojëra të ngjashme.

Përjashtim

Për shembull, mund të përjashtoni njerëzit që janë tashmë pajtimtarët tuaj.

Botëkuptim

Nuk e përdor këtë bllok sepse nuk kishte nevojë. Ndoshta do t'ju duket e dobishme.

Udhëtarët

Nëse zgjidhni këtë kuti, reklamat do t'u transmetohen njerëzve që etiketojnë fotot e tyre në vende të ndryshme. Gjë që rrit shanset për të gjetur një audiencë më tretës.

Blloku tjetër “Arsimi dhe puna”

Duke synuar profesionet, ju gjithashtu mund të përshtateni me audiencën që do të jetë e interesuar për produktin ose shërbimin tuaj. Për shembull, njerëzit që kanë studiuar për një specialitet me pagesë të lartë në një nga universitetet elitare kanë më shumë gjasa të kenë të ardhura të larta sesa mësuesit e shkollave fillore. E njëjta gjë vlen edhe për njerëzit që mbajnë një pozicion të caktuar ose që punojnë në një kompani të caktuar.

Opsione shtesë

  • Retargeting grupe. Ky cilësim është i denjë për një artikull të veçantë. Me pak fjalë, ju mund të grumbulloni një bazë të veçantë përdoruesi në të cilën do të transmetohet reklama juaj. Kjo mund të bëhet ose duke përdorur softuer të caktuar, ose duke instaluar fillimisht një kod ritargetimi në faqen tuaj të internetit.
  • Përveç. Ne gjithashtu mund të përjashtojmë njerëzit që nuk duam që të arrijnë reklamat tona. Për shembull, për njerëzit që janë tashmë të abonuar në komunitetin tonë.
  • Pajisjet. Nëse këtu zgjedhim pronarët e pajisjeve Apple ose pronarët e telefonave inteligjentë, atëherë mund të synojmë edhe më saktë audiencën që paguan.

Unë zakonisht injoroj pjesën tjetër të cilësimeve në këtë bllok, thjesht sepse nuk kam hasur ende asgjë të ngjashme fushatat reklamuese.

Përcaktimi i çmimit dhe vendndodhjes

Për përshtypjet apo për konvertimet?

Duhet të zgjedhim çmimin për përshtypjet dhe për klikimet. Kur vendoset saktë, reklamimi i bazuar në përshtypje është shpesh më efektiv se reklamimi me klikime. Por ka përjashtime, të themi, nëse audienca juaj është mbi 500 mijë, ka kuptim të testoni reklamat për klikime. Platformat e reklamimit Unë rekomandoj të zgjidhni vetëm VKontakte.

Kostoja e tranzicionit.

Gabimi kryesor i fillestarëve është se ata lënë çmimin që ofron VKontakte. Kjo është arsyeja pse shumë e konsiderojnë reklamën VKontakte si të paarsyeshme të shtrenjtë. Në fakt, ju duhet të udhëhiqeni nga një formulë e thjeshtë: ndani shumën e propozuar (klikime ose 1000 përshtypje) me rreth 10 ose më shumë. Kjo do të thotë, nëse VKontakte rekomandon një çmim prej 12 rubla për 1000 përshtypje, mund ta vendosni në 1.2 rubla. dhe nëse mbresat zhvidhosen normalisht (të paktën 1 mbresa në sekondë), atëherë e lëmë ashtu siç është. Nëse jo, e vendosim çmimin pak më të lartë dhe kështu me radhë derisa përshtypjet të dalin normalisht.

Klikoni "Krijo një reklamë" dhe më pas hapni reklamën për moderim.

Përshëndetje, Vladimir Kondratenko

Më poshtë do të mësoni gjithçka se si të vendosni siç duhet reklamimin e synuar në VK. Algoritmi do të shqyrtohet plotësisht - ne do të fillojmë të analizojmë audiencën e synuar dhe do të përfundojmë me fillimin e një fushate reklamuese.

Analiza e audiencës së synuar

Detyra kryesore është të zbuloni se kujt t'i ofroni produktit bazuar në parametrat kryesorë:

  • mosha;
  • gjysmë;
  • të ardhurat;
  • statusi social etj.

Ju gjithashtu mund të përdorni metodën e karakterit.

Ju duhet t'i përgjigjeni vetes një sërë pyetjesh që do t'ju ndihmojnë të krijoni një portret të audiencës tuaj të synuar. Le të fillojmë:

  • Kur një klient mund të përdorë shërbimet tuaja?

Nëse nuk e keni idenë se ku të synoni, atëherë me ndihmën e kësaj pyetjeje mund të gjeni audiencën tuaj të synuar. Le të marrim si shembull suplementet sportive. Kur blihen? Një nutricionist ose trajner mund të këshillojë. Të tjerët panë aksione në dyqane sportive. Të tjerë ende mbajnë dietë, por në të njëjtën kohë duan që herë pas here t'i lejojnë vetes ëmbëlsirat me pak kalori. Sa më shumë opsione, aq më mirë.

  • Cilat hobi të klientit do ta ndihmojnë atë të interesohet për shërbimin?

Gjeni interesa të mbivendosura - palestra, pishina, pune qe kerkon te qendrosh ne forme. Në këtë mënyrë do të kuptoni se ku është audienca juaj e synuar. Rekomandohet përdorimi i analizuesve. Për shembull, Cerebro Target dhe Target Hunter janë të përshtatshme.

  • Çfarë produkti u nevojitet klientëve tuaj?

Falë kësaj pyetjeje, ju mund të gjeni konkurrentët tuaj.

  • Për çfarë tjetër interesohet klienti?

Nëse një person ka kërkuar më parë pajisje për stërvitje në shtëpi dhe rroba për stërvitje, atëherë ai ka shumë të ngjarë të marrë ushqim sportiv.

  • Çfarë duhet të ketë një person në mënyrë që ai të bëhet klienti juaj?

Nëse flasim për shembullin e mësipërm, atëherë një person duhet të ketë një qëndrim pozitiv ndaj ushqimit sportiv.

  • Çfarë problemi mund të zgjidhë produkti juaj?

Për shembull:

  1. Rregulloni dietën tuaj.
  2. Humbni peshën e tepërt.
  3. Bëni gjumë të shëndetshëm.
  • A kërkon klienti juaj dikë?

Në këtë rast, mund të jenë njerëz të famshëm të fitnesit.

Transferoni përgjigjet e pyetjeve tuaja në MindMap për qartësi. Shembull:

Testoni segmentet që rezultojnë në të detyrueshme. Zbuloni nëse të gjithë klientët e pëlqejnë produktin tuaj. A do të hajë çdo person që vrapon në mëngjes ushqim me pak kalori? Me shumë mundësi jo.

Ju gjithashtu mund të porosisni konfigurimin e SMM nga një specialist dhe të mos gërmoni në gjithë këtë mençuri.

Analiza e audiencës së synuar

Tani duhet të fillojmë të analizojmë audiencën. Cerebro Target është shërbimi më i popullarizuar për të punuar me reklamat VKontakte. Ai mund:

  • nxjerr në pah përdoruesit aktivë;
  • kërkoni për audienca të ngjashme;
  • kërkoni njerëz që ndërveprojnë me postime të caktuara;
  • gjeni bashkësi tematike etj.

Ju gjithashtu mund të përdorni Target Hunter. Të dy shërbimet janë të ngjashme në funksionalitet.

Nuk ju duhen të gjithë njerëzit, vetëm një audiencë specifike. Ju mund ta ngushtoni atë duke:

  • gjeografia;
  • karakteristikat sociale;
  • interesat;
  • puna dhe arsimimi;
  • parametra të ndryshëm shtesë.

Synimi i VKontakte mund të analizojë profilet e përdoruesve dhe të tregojë se ku vizitojnë më shpesh këta njerëz.

Vendosja e reklamave të synuara në VKontakte

Klikoni në këtë buton:

  • Vendosni se çfarë do të promovoni: postime publike, një faqe interneti, një aplikacion apo një faqe publike. Zgjidhni formatin e dëshiruar të reklamës:

  • Bëni një njoftim:

  • Vendosni audiencën tuaj të synuar sipas parametrave të caktuar:

  • Specifikoni mënyrat e pagesës dhe çmimin që do të paguani për tranzicionet:

Kostoja bazohet në:

  • cilësimet e synuara;
  • numri i reklamave që synojnë përdoruesit e duhur;
  • çmimi i reklamës.

Kur paguani për përshtypjet, parimi i ankandit do të funksionojë: sesa më shumë para, aq më shumë njerëz do ta vënë re reklamën. Pagesa bëhet për çdo përshtypje individuale të reklamës.

  • Tjetra, duhet të emërtoni kompaninë dhe të klikoni në butonin "Krijo reklamë".

  • Mbushni buxhetin tuaj - të paktën 10 rubla për 1 reklamë.

  • Ju lutemi prisni që reklama juaj të moderohet.

Ndalohet reklamimi i produkteve të duhanit, alkoolit dhe drogës, politikës, lojërave të fatit etj. Shikoni Ndihmë VKontakte për të mësuar më shumë rreth rregullave.

Pas kalimit të moderimit, shfaqjet do të fillojnë automatikisht. Ju mund të shihni statistikat:

Nëse reklama refuzohet, ata patjetër do të tregojnë se çfarë rekomandohet të korrigjohet:

Nëse është e nevojshme, mund të ndryshoni:

  • kosto për 1000 përshtypje/kalime;
  • regjistrimi;
  • cilësimet.

Zgjedhja e një formati

Karuseli reklamues

Pastaj zgjidhni publikun nga i cili po krijoni një postim:

Ju duhet të shkruani tekstin pa lidhje dhe të krijoni deri në 10 karta. Ju lejohet të shtoni në secilën:

  • titull deri në 25 karaktere;
  • ilustrim;
  • lidhje për të ndjekur;
  • çmimi;
  • butonin.

Duke përdorur këtë format, ju mund të promovoni produkte nga dyqanet online ose një linjë të një marke specifike.

Regjistrim universal

Ju duhet të zgjidhni komunitetin në të njëjtën mënyrë dhe më pas të shtoni tekst dhe përmbajtje:

Promovuar në këtë format:

  • regjistrimet e reklamave;
  • postime në murin publik.

Regjistroni me buton

Në të njëjtën mënyrë, zgjidhni një komunitet dhe shkruani jo më shumë se 220 karaktere teksti:

Në fragment mund të ngarkoni një ilustrim dhe të bëni një titull tjetër. Ekzistojnë gjithashtu disa opsione të butonave:

  • në një faqe tjetër;
  • mbi komunitetin;
  • tek aplikacioni;
  • duke thirrur një numër telefoni.

Butoni+Video

Në vend të një ilustrimi në këtë format, mund të shtoni një video:

Kjo ndihmon:

  • shikoni statistikat e pamjes;
  • vendosja e synimeve të ndryshme;
  • përshtaten me një shpejtësi të caktuar të internetit.

Postim promovues me lidhje aktive në portal

Tani me ndihmën e saj ju mund të tërheqni audiencën e synuar në sit:

Reklamim në faqet e portalit

Çdo objekt ka formatin e vet:

"Teksti dhe imazhi" përfshin një titull, lloj objekti, foto dhe tekst me një përshkrim:

Në "Imazhi i Madh" gjithçka është e njëjtë, përveç përshkrimit:

"Promovimi i Komunitetit" ka emrin e publikut, numrin e pjesëmarrësve ose miqve, një logo dhe disa butona të mundshëm:

"Imazhet katrore" përmbajnë një emër, numrin e miqve ose pjesëmarrësve, një logo dhe dy opsione butonash:

Ky format ka një kopertinë katrore të madhësive të caktuara, një titull, vlerësimi i lojës dhe zhanër.

Cili format është i përshtatshëm për një biznes fillestar apo të vogël?

Specialistët në trafik dhe vendosjen e reklamave të synuara në VKontakte - rekomandojnë të shikoni buxhetin dhe numrin e segmentit.

Supozoni se keni shumë audienca të ndryshme të synuara, por buxheti është 5000 rubla. Më pas duhet të fillojmë me ngacmimet. Mund të krijoni variante të shumta reklamash.

Pas kësaj, fushata mund të shkallëzohet - hapni postime promovuese për segmente të caktuara efektive. Mostra duhet të rritet në të paktën 50,000.

Nisja e një fushate testimi në VK

Specialistët e SMM këshillojnë testimin e të gjitha audiencave në të njëjtën kohë, nëse buxheti e lejon. 100 rubla është shuma minimale për çdo reklamë. Për më tepër:

  • një herë në 60 minuta ju duhet të rregulloni normën;
  • çaktivizoni reklamat me norma CTR nën 0,7 kur arrijnë 1000 përshtypje;
  • konkluzionet e mëvonshme mund të nxirren me arritjen e shiritit të 5000 përshtypjeve.

Përpara se të çaktivizoni reklamat, kontrolloni Metrica. Ndonjëherë ndodh që reklamat me konvertim të ulët papritmas fillojnë të shiten.

Ne krijojmë kreativa për reklamim në VKontakte

Situata e parë është se ju jeni duke shitur produkte që janë të kuptueshme për klientin. Ai mund të zgjedhë nga disa marka. Për të rritur normat e klikimeve

  • Ju duhet të përqendroheni në çmim nëse produkti kushton më pak se të tjerët:

  • nëse produkti është i shtrenjtë, atëherë tregoni avantazhet kryesore;
  • për mallrat e konsumit, përdorni fjalët "A dëshironi?" ose "A keni mbaruar?":

Nëse këto metoda nuk funksionojnë, atëherë ka dy opsione më efektive.

Metoda e asociimit

I përshtatshëm nëse produkti shitet në një kamare komplekse, ai ka një audiencë të ngushtë dhe një temë të veçantë. Një shembull do të ishte një blog CrossFit.

Fjalët kyçe do të duken kështu:

  • qëndrueshmëri;
  • forca;
  • shirit horizontal etj.

Ju mund të përdorni Yandex Wordstat për të zgjedhur shoqatat. Atëherë ju e dini se çfarë kërkon audienca juaj e synuar.

Dhimbja e audiencës si avantazh

Ndihmon kur konkurrenca është e lartë dhe produkti prodhohet në masë.

Së pari, shkruani të gjitha "dhimbjet" e mundshme të klientit tuaj. Le të themi se ai ka frikë se mallrat do të dëmtohen gjatë dërgesës. Ose nuk do të vijë fare. Në mënyrë ideale, duhet të ketë deri në 50 "dhimbje" të tilla.

Pas kësaj, frika e klientit duhet të kapërcehet me avantazhe. Për shembull, tregoni personit për paketimin e sigurt nëse ai ka frikë se produkti do të prishet gjatë dërgesës.

Metodat e ndaluara

VK nuk lejohet:

  • përdorni imazhe të papërshtatshme ose frikësuese;
  • reklamoni drogë, duhan ose alkool;
  • referojuni moshës, bindni ose adresoni me emër.

Rrjetet sociale nuk janë vetëm një mjet komunikimi dhe një burim argëtimi. Ata gjithashtu lejojnë njerëzit dhe kompanitë të flasin për veten e tyre. Por për të pasur sukses në këtë biznes dhe për të tërhequr gjithnjë e më shumë abonentë të rinj, ju duhet një strategji.

Reklamimi VKontakte ka një grup të integruar të mekanizmave të synimit, falë të cilave ju mund të njihni dhe madje të krijoni imazhe të blerësve idealë, përveç kësaj, kjo është një nga metodat më të lira të promovimit. Nëse kjo është hera e parë që krijoni një fushatë në këtë rrjet social, atëherë përgatituni të kaloni prova dhe gabime. Mos harroni se kjo është normale, pasi eksperimentimi dhe zgjidhja e problemeve janë pjesë e punës së menaxherëve të përmbajtjes dhe specialistëve të SMM.

Është e rëndësishme të mësoni të kuptoni se si të përdorni në mënyrë efektive modelet e sjelljes në reklama, si dhe ngjarje të caktuara që ndodhin në jetën e përdoruesve. Për fat të mirë, VK tani ka një sasi të madhe informacioni të dobishëm për shënjestrimin, dhe ju mund t'i drejtoni përpjekjet tuaja si për klientët ekzistues ashtu edhe për klientët potencialë.

Çfarë është "shënjestrimi social"

Synimi social është një teknikë për të tërhequr audienca e synuar(audienca e synuar) përmes reklamimit në rrjetet sociale. Ajo lidhet me lloje të tjera të gjenerimit të plumbit, të tilla si synimi demografik ose i sjelljes. Ndërsa shënjestrimi i pastër i bazuar në interes u lejon reklamuesve të gjejnë klientë bazuar në sjellje të ngjashme në internet (si p.sh. faqet e internetit që ata kanë vizituar), shënjestrimi social kombinon këtë logjikë me logjikën e rrjeteve sociale, duke ndihmuar markat të gjejnë njerëz që lidhen me interesat e tyre të klientelës ekzistuese.

Le të japim një shembull. Reklamimi i synuar për këpucët e vrapimit mund të shfaqet para syve të përdoruesit, pasi ai kalon shumë kohë në faqet e internetit sportive. Ai merr një reklamë për të njëjtën këpucë në një rrjet social sepse është shok ose është i lidhur ndryshe me dikë që ka blerë atletet nga reklamuesi muajin e kaluar.

Çdo lloj shënjestrimi përfshin ndarjen e tregut në segmente dhe përqendrimin e përpjekjeve të marketingut në disa prej tyre, duke përfshirë klientët nevojat dhe dëshirat e të cilëve plotësohen plotësisht nga produktet/shërbimet tuaja. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme që fillimisht të konfiguroni saktë (Personën e blerësit) dhe vetëm më pas të vazhdoni.

Kuptimi i audiencës së synuar

Për të krijuar një fushatë reklamimi, ju duhet të paktën një kuptim bazë i audiencës tuaj të synuar. Le të themi se ju shisni tuta fitnesi në qytetin e Penzës. Klienti juaj i mundshëm janë vajza të reja nga 18 deri në 35 vjeç, që jetojnë në rajonin e Penzës, të interesuara për veshje dhe sport. Të gjitha këto detaje do të kenë rëndësi kur vendosni reklamat e synuara.

Kryeni kërkime mbi audiencën tuaj të synuar duke përdorur mjete analitike si Yandex.Metrica ose Google Analytics, ose të paktën thjesht shikoni statistikat e vizitorëve në grupin tuaj VKontakte përpara se të filloni të synoni.

E mira e targetimit social është se përdoruesit ofrojnë informacione për veten e tyre, të cilat ju mund t'i përdorni për të arritur tek blerësit potencialë më të kualifikuar. Thënë kjo, është e rëndësishme të zgjidhni një platformë që përputhet vetë me specifikat e asaj që ofroni.

Pse VKontakte? Potenciali mediatik

Rrjetet sociale po bëhen një mjet informacioni gjithnjë e më i fuqishëm: shumë njerëz i marrin lajmet nga atje dhe shkalla e besimit në rrjetet sociale është më e lartë se ajo e televizionit qendror. Sipas të dhënave të publikuara nga VKontakte, numri i përdoruesve mujorë që vijnë në kërkim të përmbajtjes tejkalon audiencën e Channel One (83.1% kundrejt 74.5%, përkatësisht), STS (74.8%), TNT (68.5%) dhe Rusia- 1 (69.9). %).

Ky është një publik i madh, që mbulon të gjithë vendin dhe mjaft tretës:

Sipas Mediascope Web Index për Dhjetor 2018

Çfarë do të thotë? Audienca e madhe e VK përbëhet nga 70 milionë të cilët hyjnë rregullisht në profilin e tyre dhe jo vetëm lexojnë përditësime, komunikojnë, shikojnë dhe lënë komente nën foto dhe video, por gjithashtu gjejnë informacione për produktet dhe shpenzojnë para!

Është gabim të mos përdorësh një burim të tillë dhe nëse dëshiron të promovosh produktet dhe shërbimet tuaja me kompetencë, atëherë lexoni dhe zbuloni me ne se si ta bëni këtë.

Formatet e reklamimit

1) Carousel - i përshtatshëm për promovimin e mallrave dhe shërbimeve, pasi është një format "i rrëshqitshëm" ku mund të përfshini disa imazhe në të njëjtën kohë (nga 3 në 10), tekst, çmim, adresë, Buton Call-To-Action, CTA);

2) Regjistrim universal- mund të përbëhet nga përshkrim i thjeshtë, imazhe dhe tekst, ose gjithashtu përmbajnë një gif, hartë, video ose lloje të tjera dokumentesh të bashkangjitura (deri në 10 bashkëngjitje në total);

3) Postoni me një buton - një foto + një nga opsionet e butonit CTA ("Bli", "Shko", "Bashkohu", etj.);

4) Mbledhja e aplikacioneve - relativisht opsion i ri, disi të kujton një formular kryesor: duke klikuar në një reklamë, një person shkon te një pyetësor që mund ta personalizoni për të marrë informacionin e nevojshëm;

5) Reklamimi në uebfaqe është më format i ri për reklama, siç sugjeron emri, faqet e palëve të treta. E mira është se nuk duhet të lidhet me ndonjë komunitet: lidhja drejton drejtpërdrejt të gjithë trafikun në faqen e dëshiruar.

2. Reklamat(blloku tekst-grafik, TGB) është një reklamë që të gjithë e keni parë në VK. com nën menunë në të majtë. Zakonisht duket si një foto dhe tekst nën të. Një maksimum prej tre reklamash të tilla shfaqen në një faqe. Ju mund të zgjidhni nga nëntipet e mëposhtme:

1) Aplikimi - për të bërë kalime në një aplikacion ose lojë të postuar në një rrjet social;

3) Faqe e jashtme - për të promovuar një burim të palës së tretë.

Vendosja e synimeve të VKontakte

Për të filluar, përgatitni një platformë ku njerëzit të cilëve do t'u shfaqni reklama do të "zbarkojnë". Nëse kjo është një faqe e jashtme, krijoni një faqe të veçantë uljeje, qëllimi i së cilës duhet të jetë një veprim, për shembull, blerja e një produkti ose regjistrimi në një klasë master. Për të zhvilluar një faqe të suksesshme uljeje, kontaktoni profesionistë ose.

Nëse po reklamoni, të themi, një komunitet në një rrjet social, bëni një postim të veçantë që përsërit tekstin e reklamës dhe përmban detaje shtesë. Këshillohet që ta vendosni në krye të faqes së komunitetit në mënyrë që vizitorët që vijnë nga një postim reklamues të kuptojnë menjëherë se kanë ardhur në vendin e duhur dhe të mos përfshihen në lëvizje të panevojshme.

Hapi 1. Zgjidhni një format

Ne shkojmë në llogarinë tuaj të reklamave duke përdorur lidhjen https://vk.com/ads?act=no_office ose https://vk.com/adscreate Klikoni në butonin "Krijo reklamë" dhe do të çoheni në ekranin e mëposhtëm:

Hapi 2. Dizajni i përgjithshëm

Duke specifikuar lidhjen dhe domenin e artikullit të reklamuar, do të çoheni në faqen e dizajnit, ku do t'ju duhet të vendosni një titull, të ngarkoni një logo dhe një imazh tërheqës, të krijoni një përshkrim, të zgjidhni një etiketë butoni (për shembull , "Open" ose "Më shumë detaje"), dhe gjithashtu krijoni tekst pranë butonit. Përveç kësaj, për të rritur efektivitetin e përshtypjeve të reklamave tuaja, do t'ju kërkohet të zgjidhni një temë (auto, biznes, kafshë shtëpiake, sporte, etj.). Ju kërkohet gjithashtu të jepni një vlerësim moshe nëse përmbajtja ka ndonjë kufizim moshe.

Pas kësaj, pamja e reklamës do të bëhet e disponueshme pas publikimit:

Hapi 3. Synimi i audiencës tuaj të synuar

1) Gjeografia. Kostoja e klikimeve dhe përshtypjeve varet nga ky parametër. Ju mund të zgjidhni vendin, qytetet dhe rajonet individuale që janë të rëndësishme për biznesin tuaj, ose, anasjelltas, të përjashtoni vendet ku nuk dëshironi të shfaqni reklamën tuaj. Kur zgjidhni të gjithë Rusinë, hiqni Moskën dhe Shën Petersburg - kjo do të zvogëlojë çmimin (më vonë krijoni një fushatë të veçantë reklamimi për ta). Cilësimet shtesë për llojet e tjera të reklamave, ato përfshijnë gjeo-shënjestrimin sipas zonës së qytetit, stacionit të metrosë dhe rrugës.

2) Demografia. Këtu ju zgjidhni kat(çdo, mashkull, femër). Merrni parasysh karakteristikat e publikut: burrat janë më tretësit, gratë janë më aktivet.

Caktimi i saktë sipas moshës duhet të bazohet në analizën e audiencës së synuar. Për shembull, nëse ky është një blog për sportet, atëherë do të jeni me interes më të madh për kategorinë 18-44 vjeç. Duke ngushtuar përzgjedhjen tuaj, ju reduktoni shtrirjen e audiencës, por në të njëjtën kohë drejtoni reklamat tuaja më saktë.

ditëlindjen(sot, nesër, gjatë javës) - një kolonë që është e rëndësishme për mallrat e festave, për shembull, lule, dhurata, grupe çorapesh, etj.

Gjendja martesore- jo kolona më e saktë, pasi njerëzit për arsye të ndryshme nuk tregojnë statusin e tyre martesor ose statusin e marrëdhënies, por nëse për të reklamuar aplikacionin tuaj duhet të vendosni një filtër vetëm për ata që janë në kërkim aktiv, atëherë mund ta bëni këtu.

Ne rekomandojmë të injoroni fushën e parë "Interesat dhe sjelljet"(jo të gjithë tregojnë qëllimin e hobi të tyre, dhe ju do të zvogëloni shumë rrethin e atyre që do të marrin reklama) dhe kthehuni vëmendje të veçantë"Komunitetet". Zgjidhni grupe vërtet aktive, jo të vdekura, me një bazë të abonentëve aktivë dhe përfshijini ato këtë listë(gjithsej jo më shumë se 25 grupe mund të shtohen). Ju gjithashtu mund të përjashtoni disa komunitete ose reklama të drejtpërdrejta kur komuniteti është aktiv (për shembull, kur krijoni një ngjarje - një fotosesion sportiv ose konkurs).

Nëngrafi "Aplikimet dhe faqet" bën të mundur shfaqjen e reklamave për vizitorët e faqeve të caktuara (nëse miniaplikacioni VKontakte është i instaluar në to) dhe për ata që kanë të instaluar aplikacione specifike. Faqet e specializuara marrin trafikun më "të nxehtë" që përputhet me karakteristikat e audiencës tuaj të synuar, dhe një shënjestrim i tillë mund të jetë jashtëzakonisht efektiv. Monitoroni faqet më të njohura në zonën tuaj dhe renditini ato në këtë fushë. Nëse është e nevojshme, çaktivizoni dukshmërinë e reklamave për përdoruesit e faqeve dhe aplikacioneve të tjera duke përdorur një filtër "përveç".

Cilësimet "Udhëtarët" nevojiten për të kontaktuar njerëzit që kanë udhëtuar jashtë vendit, por vazhdojnë të përdorin VK.

4) Edukimi dhe puna. Një mjedis që është i rëndësishëm për ata që duan të promovojnë produktet dhe shërbimet e tyre për studentët/të diplomuarit e caktuar institucionet arsimore ose njerëz të profesioneve të veçanta. Një filtër që është i diskutueshëm për sa i përket efektivitetit, duke pasur parasysh se njerëzit shpesh japin informacion jo të plotë dhe nuk i shënojnë rrugën profesionale ose kompozojnë biografi inekzistente.

5) Parametrat shtesë. Ju lejon të rifitoni ata përdorues që ishin tashmë të interesuar për faqen ose grupin tuaj, por u larguan ose nuk janë kthyer për një kohë të gjatë. Fushatat e ri-targetimit të reklamave janë shumë efektive sepse ju ngushtoni më tej perspektivat tuaja ideale për ata që tashmë janë konvertuar (klikuar, klikuar, plotësuar një formular ose blerë një produkt) dhe përsëri u kujtoni atyre markën tuaj ose nevojën për të përfunduar veprimin.

Grupet për ri-target krijohen duke ngarkuar një bazë të dhënash ekzistuese të kontaktit (skedar TXT ose CSV) ose duke futur kodin e posaçëm JavaScript në kodin burimor të faqes (i ashtuquajturi "piksel ritargetues VKontakte"), i cili do të gjurmojë përdoruesit me interes për ju .

- një tjetër parametër që lidhet me ritargetimin, por bazuar në ngjarje. Ato do të nevojiten, veçanërisht, për të përjashtuar nga ri-targetimi i përdoruesve që ndërmorën një veprim me një postim reklamues: pozitiv (për shembull, duke ndjekur një lidhje) ose negativ (për shembull, duke klikuar butonin "Kjo nuk është interesante").

Hapi 4. Orari i postimit

Vendosja e kohës së shfaqjes së reklamës ju lejon të zgjidhni. Mund ta personalizoni variacionin tuaj nëse e dini se kur audienca juaj ka të ngjarë të lexojë postimet tuaja ose të bëjë blerje:

Zgjidhni orarin e punës:

Ose fundjavave:

Por kur promovoni komunitetin, do të keni më shumë mundësi. Kështu, ju do të jeni në gjendje të zgjidhni midis pagesës për klikime dhe pagesës për përshtypjet. Ky i fundit është i përshtatshëm për ata që kanë fonde të kufizuara reklamuese. Ulni çmimin e rekomanduar me të paktën gjysmën. Nëse vëreni se reklamimi juaj po funksionon mirë dhe keni një shtrirje të madhe të audiencës, kaloni në reklamimin me pagesë për klikim.

Aktivizoni një kufi të përshtypjeve në 100 për person nëse nuk dëshironi efektin e lodhjes së medias: pas një pike të caktuar, pamja e bezdisshme e së njëjtës reklamë do të lodhë ata që nuk ishin të interesuar për reklamën dhe nuk kaluan në të në fillimi ose mesi i fushatës.

Hapi 6. Pagesa dhe nisja

Për të bërë një reklamë, llogari personale shkoni te "Buxheti" dhe klikoni në lidhjen "Përmbushja". Depozitoni para duke përdorur ndonjë nga metodat e sugjeruara: nëpërmjet karta bankare, sistemet e pagesave ose terminalet (opsion për bizneset e vogla dhe individët) ose nëpërmjet pagesa pa para(vetëm për personat juridikë). Ju vetë përcaktoni numrin e rublave për të depozituar. Pasi të keni bërë pagesën, mos harroni të shfaqni reklamën tuaj. Shkoni në " Kompanitë reklamuese", ndryshoni statusin në "Launching" dhe sigurohuni që ai të përditësohet.

Kërkesat dhe rregullat

Përpara se reklama juaj të arrijë tek një blerës potencial, do të duhet të moderohet. Prandaj, merrni parasysh nuancat e mëposhtme:

  • Ka një sërë gjërash dhe shërbimesh që janë të papranueshme për reklamim në rrjetet sociale (alkool, drogë, armë, produkte për të rritur, kumar dhe piramida financiare, shërim, etj.).
  • Është shumë e vështirë të promovosh një numër produktesh dhe shërbimesh VKontakte, pasi do t'ju duhet të siguroni shumë dokumente leje. Kjo listë përfshin reklamat mallrave mjekësore, ilaçe, shërbime financiare, sigurime, bizhuteri dhe produkte lesh, ushqime, dyqane pengjesh, organizatat bamirëse, lotari etj.
  • Teksti i reklamës duhet të jetë në përputhje me normat e gjuhës ruse, të jetë i përpiluar saktë në aspektin gramatikor, të mos përmbajë blasfemi, të korrespondojë me thelbin e objektit të reklamuar dhe përmbajtjen e faqes në të cilën çon lidhja.
  • Imazhet ngarkohen në cilësi të lartë. Përmbajtja negative ose eksplicite është e ndaluar.

Përpara se të filloni fushatën, ju lutemi lexoni "Rregullat e reklamimit". Nëse miratohet nga moderatori, fushata reklamuese fillon automatikisht; Nëse ka shkelje, do të njoftoheni dhe mund t'i korrigjoni.

Kur reklamat po funksionojnë

Pas ekzekutimit të reklamës suaj, sigurohuni që të monitoroni performancën e saj. Mund t'ju duhet të ndryshoni disa herë imazhin, tekstin, titullin, kohën e paraqitjes në burim, formatin e reklamimit dhe madje edhe parametrat e synimit, për shembull, ta ngushtoni atë duke nisur fushata të veçanta reklamimi për gjini, mosha, rajone, grupe interesi të ndryshme, etj d. Sa më i saktë të jetë segmentimi, aq më shumë ka të ngjarë që reklamimi i VKontakte me shënjestër të përsosur të arrijë sytë dhe veshët e duhur dhe ju do të merrni konvertimin që dëshironi (që do të thotë se paratë tuaja do të shpenzohen mirë).

Monitoroni normën e klikimeve (CTR) të reklamës suaj për të parë se çfarë funksionon më mirë. Marketingu VK ndryshon nga reklamimi kontekstual, ndaj të cilit reagon një audiencë "e ngrohtë", e përgatitur. Prandaj, tregoni imagjinatën tuaj dhe përpiquni të gjeni një paraqitje origjinale vizuale dhe tekstuale që do të zgjojë kureshtjen e përdoruesit që zakonisht lëviz nëpër burimin e tij.

Mbani në mend se nuk ka asnjë lloj reklame të duhur - pas njëfarë kohe do t'ju duhet të krijoni një të re dhe ta kryeni atë përmes testeve. Nëse nuk keni një buxhet të madh, eksperimentoni duke lënë mënjanë një sasi të vogël për të filluar ose duke ulur tarifat tuaja.

konkluzioni

Detyra me të cilën përballet një tregtar i synuar është e thjeshtë: krijoni persona blerës dhe më pas jepini atyre atë që kërkojnë në formën e një postimi interesant reklamues. Megjithatë, mbani në mend se nuk mund të mbështeteni vetëm në krijimtarinë. Për t'u dalluar në burimet e mbushura me media sociale, është e rëndësishme të jeni në gjendje t'i përgjigjeni preferencave të përdoruesve dhe të arrini segmentet e duhura të audiencës tuaj të synuar. Prandaj, targetimi i audiencës është një komponent i domosdoshëm dhe efektiv i marketingut të suksesshëm social.

Për fat të mirë, vk. com ju jep opsione të avancuara të synimit, në mënyrë që të mund të arrini klientët tuaj me një sërë kategorish që mbulojnë demografinë, llojet e përdoruesve dhe interesat.

Prandaj, testoni kreativitetin tuaj, gjeni një reklamë që tërheq më shumë vëmendjen dhe më pas eksperimentoni me cilësimet e audiencës në llogarinë e reklamave - vetëm në këtë mënyrë do të kuptoni se si të krijoni fushata marketingu VKontakte efektive dhe buxhetore.

Konvertime të larta për ju!

21.03.2017 | 12:15

Pershendetje miq te dashur! Unë mendoj se askush nga ju nuk do të argumentojë me faktin se promovimi i ndonjë projekti në internet do të jetë i paefektshëm pa reklama cilësore. Nuk do t'ju tregoj për të gjitha mënyrat ekzistuese të promovimit, por do të fokusohem në rrjetet sociale. Nëse ju kujtohet, më parë kam shkruar komente se si funksionon, ku të filloni të promovoni një projekt në një rrjet social për të tërhequr klientë dhe shumë më tepër. E gjithë kjo njohuri do të jetë e dobishme për ne sot, pasi mbi bazën e saj tashmë është formuar rregulli kryesor i promovimit në rrjetet sociale - reklamimi duhet të mbulojë gjithmonë audiencën e përdoruesve që të interesuar për ofertën tuaj. Në artikullin e sotëm, unë dua të largohem nga rruga tashmë e rrahur - duke krijuar dhe, dhe të filloj të konsideroj një metodë shumë më të shpejtë për sa i përket kthimit të fondeve të investuara. Pra, në rendin e ditës është shënjestrimi i VKontakte, aftësitë e tij, rregullat e përdorimit dhe parimi i konfigurimit.

Termat dhe përkufizimet bazë

Përpara zotërimit funksionalitetin reklama e synuar, unë sugjeroj së pari të zbuloni se çfarë lloj frutash është dhe me çfarë hahet. Pra, mbani mend çfarë reklamat në VK shfaqet në anën e majtë të burimit tuaj të lajmeve? A ju kujtohet? Nëse po, atëherë tashmë jeni njohur me reklamat e synuara. Në mënyrë tipike, reklama të tilla përbëhen nga një titull dhe një imazh. Ndonjëherë përbërja bazë mund të hollohet me një përshkrim të vogël teksti.

Nëse krahasojmë reklamat e synuara në VKontakte me reklamat klasike kontekstuale, atëherë do të donim të shënonim menjëherë ndryshimin e tyre kryesor - shënjestrim ultra i saktë reklamat nuk bazohen në përmbajtjen e faqes, por grup të caktuar përdoruesit. Me fjalë të tjera, reklamat e synuara synojnë një audiencë specifike të synuar, përdorues të interesuar për një produkt ose shërbim.

Duke përdorur mjetet më të thjeshta të ofruara nga kontakti, mundeni punë speciale ekzekutuar konfigurimi i reklamave. Ndër parametrat e disponueshëm për ju do të ketë të dy ato të zakonshëm - gjeo-shënjestrim dhe demotargeting, dhe ato më të ngushta. Këto të fundit përfshijnë arsimin, pozicionin, interesat. Synimi i VK do t'ju lejojë të shfaqni reklamat tuaja ekskluzivisht për ata njerëz që dëgjojnë këngët e dikujt grup muzikor ose jetoni pranë një stacioni autobusi specifik.

Terminologjia bazë e reklamimit të synuar

Kështu që kursi ynë i trajnimit është i plotë, Unë thjesht duhet të krijoj një fjalor termash për ju që do t'ju lejojë të kaloni te "ju" me synimin. Kur krijoni një fushatë reklamuese, patjetër do të hasni terma të tillë si:

Në këtë pikë, trajnimi teorik në bazat mund të konsiderohet i plotë, unë propozoj të kalojmë në çështje më të ngutshme.

Për kë është i përshtatshëm reklamimi i synuar?


Trafiku ditorështë rreth 80 milionë njerëz. Vetëm mendoni se sa e madhe është kjo shifër! Fatkeqësisht, pavarësisht pasurisë së audiencës, shumë biznesmenë mund të mos e dinë as se çfarë është targetimi, pasi këtij lloji promovimi thjesht nuk do t'u përshtatet atyre.

Unë ju sugjeroj të kuptoni me siguri nëse duhet t'i nënshtroheni trajnimit të mëtejshëm dhe të kaloni në pjesën praktike të artikullit ose të përfundoni njohjen tuaj me reklamat e synuara tani. Pra, ka kuptim të studiohet synimi për ata që:

  • shet rroba, këpucë, aksesorë
  • shet elektronikë– smartphone, tablet, laptop, etj.
  • i zënë në fushë biznes restoranti – tërheq vizitorët në pika ushqim i shpejtë, kafene, bare, restorante, klube nate, raves
  • është fejuar promovimi i produkteve të informacionit– trajnime, seminare, klasa master e kështu me radhë
  • i zënë në zona të caktuara B2B-biznes
  • promovon shkollat ​​e kërcimit, vizatimit dhe të ngjashme
  • reklamon kërkimet, programet argëtuese, dhomat e lojërave e kështu me radhë

Kush nuk mund ta përdorë atë?

  • industrisë
  • ndërtim dhe rinovim
  • shumica e segmenteve B2B të mëdha dhe afatgjata
  • shitje produktet e duhanit dhe alkoolit
  • dyqanet e seksit
  • HYIP dhe piramida financiare

Pajtohem që shitja është e specializuar pajisje industriale VKontakte nuk është një detyrë e lehtë. Edhe pse, nëse përpiqeni vërtet shumë dhe dinë të vendosin reklamat, është e mundur që kjo të jetë e mundur.

Sa i përket produkteve të duhanit, alkoolit, të gjitha llojeve piramidat financiare dhe produkte nga industria e seksit, atëherë ata, natyrisht, do të shkonin në rrjetet sociale thjesht me "Hurray!" Por, për fat të keq, produkte të tilla nuk lejohen moderimi i faqes, kështu që kërkoni mënyra të tjera për të avancuar për ta.

Si të gjeni audiencën tuaj të synuar?

Që reklama juaj të jetë efektive dhe të japë ndikim maksimal, nuk mjafton vetëm të dini se si duket audienca juaj e synuar, duhet gjithashtu të jeni në gjendje të gjeni atë. Lista do t'ju ndihmojë me këtë kriteret bazë, të cilin mund ta përdorni si udhëzues kur hartoni një portret të konsumatorit tuaj. Lista e parametrave kryesorë përfshin:


Në total, VKontakte do t'ju ofrojë rreth 20 parametra përzgjedhjeje. Ju keni të drejtë të vendosni shënjestrimin në mënyrën që ju duket e drejtë. Ju madje do të jeni në gjendje të renditni përdoruesit bazuar në kritere jashtëzakonisht specifike. Për shembull, reklama juaj do t'u shfaqet vetëm njerëzve që planifikojnë të festojnë një ditëlindje në të ardhmen e afërt. Në të ardhmen do të keni mundësi analitikë dhe llogaritni se cilat cilësime dhanë rezultatet më të mira për reklamën tuaj.


Në përgjithësi, unë mund t'ju them me besim të fortë se me ndihmën e synimeve, ju jeni të garantuar të arrini thjeshtë rezultate fantastike– por vetëm nëse e kuptoni qartë se çfarë dhe kujt po i ofroni.

Asistentë të domosdoshëm në gjetjen e audiencës së synuar

Meqenëse tashmë keni një ide se si funksionon reklamimi i synuar, ju e dini dhe madje keni arritur të njiheni me filtrat për zgjedhjen e audiencës së synuar, mendoj se nuk do të ishte gabim t'ju tregoja për shërbimet për përzgjedhja e të njëjtit audiencë nga ID e përdoruesit. Këtu janë disa sajte që dinë pothuajse gjithçka se si të vendosni siç duhet reklamimin e synuar të VK:

  • Piper.ninja – një mjet për rritjen e saktësisë së synimit, i cili mbledh audiencën e synuar si në VKontakte ashtu edhe në Facebook. Parimi i funksionimit të tij bazohet në marrjen e të dhënave për përdoruesit më aktivë të faqeve dhe grupeve publike. E gjithë puna e shërbimit kryhet në cloud. Mund të konsiderohet një avantazh i padyshimtë thjeshtësia e ndërfaqes, e cila është e kuptueshme për përdoruesit në një nivel intuitiv
  • VKParser – një mjet profesional për SMMers, i cili përdoret në mënyrë efektive për të promovuar të gjitha llojet e mallrave dhe shërbimeve në rrjetin social. Parser përcakton me saktësi audiencën e synuar duke analizuar profilet dhe komunitetet e përdoruesve. Shërbimi mund të kërkojë postime të njohura dhe të vlerësojë mesazhet VKontakte në faqet e jashtme.

Mblidhni audiencën tuaj të synuar për biznesin tuaj me Pepper.ninja

Në përgjithësi, ata që e kuptojnë qartë se kujt i drejtohet produkti ose shërbimi i tyre dhe dinë të konfigurojnë shënjestrimin e VKontakte, mund të mos përdorin fare shërbime ndihmëse. Funksionaliteti i VK do të jetë mjaft i mjaftueshëm që ju të përcaktoni në mënyrë të pavarur audiencën tuaj të synuar, nëse keni një ide specifike për të. Por këto shërbime kursejnë shumë mirë kohë.

Llojet e synimeve

Reklamimi i synuar është diçka midis reklamimit kontekstual dhe reklamimit ngacmues. Fatkeqësisht, nuk mund t'u tregohet atyre që janë të përfshirë në kërkimi i brendshëm VKontakte, si në rastin e kontekstit. Megjithatë vendosjen e saktë ju lejon të gjeni audiencën e synuar për PR të produktit dhe të shpëtoni nga kullimi i pakuptimtë i trafikut, siç ndodh në rastin e një rrjeti ngacmues. Sot, ju dhe unë kemi akses në një të tërë 5 formate të reklamimit të synuar në VK.

Imazhi dhe teksti

Ky opsion është i përsosur nëse nuk mund të jepni të gjithë informacionin e nevojshëm në titullin e reklamës ose dëshironi të përshkruani shkurtimisht produktin që promovohet.

  • Gjatësia maksimale e mundshme e titullit të reklamës është 25 karaktere
  • Gjatësia maksimale e lejuar e përshkrimit është 60 karaktere
  • Rezolucioni minimal i banerit është 90*60 piksele.

Imazhi i madh me titull

Ky format është më i popullarizuari dhe konsiderohet më i madhi universale. Më shpesh përdoret në rastet kur titulli e bën të qartë menjëherë se për çfarë bëhet fjalë.

  • Madhësia maksimale e titullit është 25 karaktere
  • Rezolucioni minimal i banerit është 90*120 piksele

Ekskluzive

Avantazhi i këtij formati është se reklama do të jetë e vetmja në faqe dhe do të ketë një baner më të madh. Ky opsion është shumë më i shtrenjtë se të tjerët, dhe rrallë mund të quhet efektiv.

  • Gjatësia maksimale e titullit mbetet e njëjtë - 25 karaktere
  • Madhësia minimale është 90*160 piksele

Promovimi i një grupi ose komuniteti

Përdoret në mënyrë aktive për të promovuar markat, faqet publike dhe grupet që u dedikohen vendeve të caktuara ose personaliteteve specifike.

  • Titulli do të kopjojë emrin e grupit tuaj. Nëse dëshironi, mund ta shkurtoni ose ta lini të pandryshuar. Sa për rritjen e tij, është e pamundur
  • Rezolucioni minimal i banerit është 90*90 piksele

Format special

Opsioni ideal për promovimin e grupeve tematike.

  • Titulli kopjon emrin e publikut ose komunitetit tuaj
  • Shkalla minimale e banderit është 128*128 piksele
  • Flamuri duhet të jetë i kundërt dhe i ndryshëm nga sfondi kryesor i VKontakte

Rregullat bazë

Para se të reklamoni në VK, do t'ju duhet kontrolloni reklamën e krijuar. Kjo është e nevojshme që administrata VKontakte ta moderon dhe publikojë me sukses atë. Mund t'ju them menjëherë se nëse bëni një gabim ose gabim shtypi në tekst, përdorni një baner me cilësi të ulët, frikësuese ose thjesht flagrante, reklama juaj do të refuzohet.

Lista

Para se të paraqisni një reklamë, ju sugjeroj të studioni rregullat themelore. Kështu, VKontakte ndalon kategorikisht krijimin e fushatave reklamuese:


Hollësitë dhe veçoritë

Ju lutemi vini re se:

  • Imazhi që përdorni në reklamën tuaj duhet të jetë me cilësi të lartë
  • në rastin e aplikimit të tekstit në një foto, simbolet zënë jo më shumë se 50% të sipërfaqes totale të banderolës
  • Subjekti i reklamës duhet të përsërisë temën e faqes në të cilën e transferon përdoruesin
  • nëse postoni një reklamë me reklamë shërbimet mjekësore, do t'ju duhet t'i siguroni rrjetit social dokumentacionin e duhur
  • reklama juaj nuk cenon politikën e privatësisë

Epo, në përgjithësi, ata që janë të angazhuar në biznes të ndershëm dhe nuk vuajnë nga problemet me gjuhën ruse nuk kanë nevojë të shqetësohen për asgjë. Me një probabilitet 99,9%, reklamat tuaja do të kalojnë me sukses moderimin e faqes. Si mjet i fundit, VKontakte do t'ju njoftojë për arsyen e refuzimit të kërkesës tuaj.

Udhëzime hap pas hapi për vendosjen e synimeve

Epo, tani le të zbresim në pjesën argëtuese - reklamimin dhe vendosjen e tij. Për ta bërë këtë ju duhet:

  • Ndiqni lidhjen dhe krijoni llogarinë tuaj personale
  • Në anën e majtë të dritares, klikoni në butonin " Reklamat e synuara»
  • Në dritaren që hapet, klikoni në butonin " Krijo një reklamë»

Krijimi i një reklame

Për ta bërë të qartë për ju se si të vendosni një reklamë në një kontakt, unë sugjeroj të kaloni të gjithë procesin e krijimit të një reklame të synuar duke përdorur shembullin tim:

  1. Ne zgjedhim atë që na nevojitet formati i projektit të cilat do t'i reklamojmë. Në rastin tim është " Faqja e jashtme" website.
    Nëse njëri prej jush është i interesuar për këtë dhe do të reklamojë komunitetin tuaj, parimi i funksionimit në këtë rast do të jetë i ngjashëm, por nuk do të keni nevojë të përdorni etiketat UTM
  2. Fusni adresën e faqes sonë të internetit në fushën e sipërme, domeni do të zgjidhet automatikisht. Tani klikoni në butonin " Vazhdoni»
  3. Në dritaren që hapet, plotësoni formularin standard.
    Në kategorinë " Regjistrimi"Unë zgjedh një format për reklamën time" Imazhi i madh", dhe më pas shkruaj në rreshtin e titullit tekstin që dua të shoh në bander
  4. Meqenëse faqja ime është e dedikuar për investime, në kategorinë e subjektit të reklamës zgjedh “ Shërbimet financiare»

Vendosja e audiencës tuaj të synuar

  1. Meqenëse lexuesit e faqes sime nuk janë të kufizuar vetëm në një vend, në cilësimet nën " Vendi"Unë zgjedh" Çdo" Ju do të zgjidhni opsionin që ju nevojitet. Këtu mund të specifikoni qytetin, stacionin e metrosë dhe madje edhe rrugën
  2. Le të kalojmë në filtrimi sipas gjinisë. Audienca ime e synuar janë burrat, prandaj unë i zgjedh ata. Ju e formoni këtë kategori sipas nevojave tuaja.
  3. Vendosni se kush do të jetë i interesuar për produktin tuaj, sa vjeç janë konsumatorët tuaj të mundshëm dhe më pas renditni listën. Në rastin tim, baza është 25-55 vjet
  4. Nëse produkti që reklamoni do të jetë me interes për festuesit e ardhshëm të ditëlindjes, kontrolloni kutinë e duhur në rreshtin " ditëlindjen»
  5. Pasi të jenë futur të gjitha të dhënat, në anën e djathtë të ekranit do të shihni përafërsisht sa kushton një reklamë dhe çfarë audiencë mund të arrijë.
  6. Le të shkojmë edhe më poshtë dhe të plotësojmë kategoritë " Interesat», « Edukimi dhe puna" Meqenëse faqja ime është krijuar për njerëzit e zënë aktivitetet investuese, tregtimi në valutë dhe tregjet e aksioneve, Unë rendit audiencën e synuar duke zgjedhur ata përdorues që kanë arsimin e lartë dhe janë të interesuar për biznes, investime, të ardhura pasive, para, fitime në internet dhe të ngjashme.
    Në të ardhmen, ju mund të ndryshoni dhe të luani me interesat, për shembull, të hiqni arsimin e lartë, pasi shumë shpesh njerëzit pa të kanë një zell shumë më të madh për njohuri dhe për të mësuar gjëra të reja
  7. Unë ju këshilloj të analizoni 10-20 përfaqësues të audiencës tuaj të synuar në mënyrë që të gjeni grupe në të cilat është përqendruar numri maksimal i konsumatorëve potencialë të produktit tuaj. Ky informacion do të jetë i dobishëm për ju kur të plotësoni kategorinë " Komunitetet»
  8. sipas kriterit " Botëkuptim“Do të jetë e mundur të filtrohet audienca e synuar bazuar në fe. Në rastin tim kjo pikë nuk ka asnjë përdorim, kështu që unë e anashkaloj atë
  9. Në lidhje me linjën " Udhëtarët“, atëherë duke zgjedhur këtë kuti, ju do të kufizoni audiencën tuaj të synuar tek njerëzit që udhëtojnë jashtë vendit të paktën një herë në gjashtë muaj. Ky funksion nuk ishte i dobishëm për mua, por do të jetë i dobishëm për ata që reklamojnë turne ose mallra të shtrenjta
  10. Në kategorinë " Arsimi"Do ta shihni pozicionin" Titulli i punës" Këtu më interesojnë personat që mbajnë poste si ekonomist, drejtor, menaxher etj. Ju zgjidhni ata specialistë që janë audienca e synuar e projektit tuaj
  11. Le të kalojmë në " Parametrat shtesë" Këtu mund të plotësojmë grupet e ritargetimit, të tregojmë pajisjet nga të cilat duhet të identifikohen përdoruesit e audiencës sonë të synuar VKontakte. Personalisht, për mua nuk ka rëndësi nëse përdoruesi lëviz nëpër burimin e lajmeve ndërsa është ulur në një kompjuter ose duke përdorur një telefon celular. Sidoqoftë, nëse, për shembull, shisni kuti për telefonat inteligjentë, do të ishte logjike të kufizoni audiencën tuaj të synuar duke treguar në këtë kategori " Të gjithë celularët»
  12. Sistemet operative dhe shfletuesit janë konfiguruar në të njëjtën mënyrë.
  13. Dhe së fundi, le të kalojmë në çështjen financiare. Në kategorinë " Përcaktimi i çmimit dhe vendndodhjes“Ne zgjedhim opsionin PR që i përshtatet më së miri portofolit tonë. Meqenëse kam besim në audiencën e caktuar të synuar, unë aktivizoj " Pagesa për përshtypjet»
  14. Çmimi i rekomanduar nga rrjeti social për 1000 përshtypje për reklamën time ishte 6.33 rubla.
    Sidoqoftë, po e ulim në 1.1 rubla. Unë ju këshilloj të filloni me çmimet minimale, të cilat do të jenë një renditje e madhësisë më e ulët se sa rekomandohet. Nëse, pasi të keni kaluar moderimin, reklama juaj nuk fillon të publikohet, mos ngurroni të rrisni çmimin me 50 kopekë derisa reklama të shfaqet në internet
  15. Tani që gjithçka është gati, jepni një emër fushatës suaj reklamuese dhe klikoni " Krijo një reklamë»
  16. Vendosni kufij dhe hapni një reklamë

Dhe së fundi, disa të tjera këshilla të dobishme që do t'ju ndihmojë kur krijoni një fushatë reklamuese:


Inkurajoni audiencën tuaj të synuar të klikojë në reklamën tuaj duke ofruar një lloj shpërblimi për ta bërë këtë. bonus. Nga rruga, informacioni rreth promovimeve ose zbritjeve të shkruara në titullin e reklamës ose në përshkrimin e tij siguron kthime të shkëlqyera.

konkluzione

Epo, është koha që unë t'i jap fund kësaj. Informacioni i paraqitur këtu është më se i mjaftueshëm që ju të filloni me reklamimin e synuar. Në komentet nën këtë postim, mos harroni të ndani përvojën tuaj të promovimit të projekteve në rrjetet sociale duke përdorur targetimin. Na tregoni se çfarë keni reklamuar, si i keni vendosur reklamat tuaja, kush ishte audienca juaj e synuar dhe çfarë rezultatesh keni marrë në fund. Epo, me këtë të them lamtumirë. Shihemi së shpejti miq!

Nëse gjeni një gabim në tekst, ju lutemi zgjidhni një pjesë të tekstit dhe klikoni Ctrl+Enter. Faleminderit që ndihmoni blogun tim të përmirësohet!

Dmitry Dementiy

Ju thoni që reklamimi i VKontakte nuk funksionon mirë: disa nxënës klikojnë në reklama, i gjithë buxheti shpenzohet brenda natës, por nuk ka rezultat? Kjo ndodh nëse zgjidhni gabimisht audiencën tuaj të synuar. Nga ky artikull do të mësoni se si të vendosni siç duhet shënjestrimin e VKontakte në mënyrë që t'u tregoni reklamave njerëzve të duhur.

Si funksionon shënjestrimi i VKontakte

Imagjinoni që po reklamoni shërbime të riparimit të makinave në Smolensk. Ju mund të shfaqni reklama në komunitetet më të njohura të VKontakte dhe të prisni një përgjigje. Nëse reklama thotë "Riparimi i makinave në Smolensk", klientët me siguri do t'ju kontaktojnë. Problemi është se ju do të paguani për shfaqje reklamash për banorët e Penzës, Irkutsk dhe Vladivostok. Për më tepër, ju do të shpenzoni para për të shfaqur reklama për përdoruesit nga Smolensk dhe qytete të tjera që nuk kanë një makinë. Për më tepër, ju po derdhni para në shërbime reklamimi për njerëzit që drejtojnë makina të huaja të shtrenjta dhe të pathyeshme. Dhe ju jeni të specializuar në riparimin e makinave shtëpiake, dhe keni furnizime të drejtpërdrejta të pjesëve të këmbimit nga AvtoVAZ.

Për të shpenzuar para në mënyrë efikase dhe për të bërë marrëveshje, duhet të shfaqni reklama vetëm për banorët e Smolensk që kanë një makinë. Këshillohet që reklamat të shihen nga persona me makina jo shumë të reja që kanë pjesë këmbimi nga AvtoVAZ. Ky problem mund të zgjidhet duke synuar audiencën e synuar.

Me shënjestrimin, ju praktikisht eliminoni përshtypjet e reklamave të pa synuara. Për shembull, mos shpenzoni para për të reklamuar pushimet në Pattaya për nxënësit e shkollës që janë ende të interesuar për futbollin dhe kukullat, dhe jo duke ecur përgjatë Walking Street. Synimi i reklamave ofron përfitimet e mëposhtme:

  • Përgjigje e rritur: konvertimet dhe transaksionet.
  • Ulja e kostove.
  • Ulja e kostos së blerjes së klientit.
  • Parandalimi i reagimeve negative të përdoruesve ndaj reklamave të pa synuara.
  • Shfaqja e reklamave për audiencën e konkurrentëve.


Me këtë udhëzues, do të mësoni se si të synoni një audiencë në VKontakte.

Si të vendosni siç duhet shënjestrimin e VKontakte




Zgjidhni formatin e reklamës: "Imazhi dhe teksti", "Imazhi i madh", "Promovimi i komunitetit".


Futni një titull dhe tekst, ngarkoni një imazh, zgjidhni një temë. Nëse është e nevojshme, mund të vendosni një kufi moshe për përshtypjet. Në këtë fazë, mos shpenzoni shumë kohë në këto hapa. Detyra është të kalojmë në shënjestrimin e audiencës.


Për të përdorur objektivin në mënyrë efektive, duhet të njihni audiencën tuaj. Për të mbledhur të dhëna rreth përdoruesve, për të hulumtuar tregun, për të anketuar klientët e vërtetë, për të përdorur metodën e personave të blerësit. Ju gjithashtu mund të lexoni për të.

Për eksperimentin, imagjinoni që kompania operon në rajonin e Krasnoyarsk. Ju u shërbeni klientëve në të gjitha qytetet e rajonit përveç Zheleznogorsk. Dihet që më shpesh ju kontaktojnë menaxhere zyre nga mosha 20 deri në 50 vjeç. Një grup tjetër klientësh janë specialistë të IT-së kompanitë e mëdha, 70% e të cilëve janë meshkuj. Mosha e tyre gjithashtu varion nga 20 deri në 50 vjeç.

Si të vendosni shënjestrimin gjeografik

Synoni grupet e audiencës të sugjeruara më sipër. Për të filluar, zgjidhni gjeografinë për përshtypjet tuaja të reklamave. Përcaktoni territorin e Krasnoyarsk si një objektiv dhe përjashtoni Zheleznogorsk.


Si të vendosni shënjestrimin demografik

Siç u tha më lart, klientët tuaj të mundshëm përfshijnë gra që punojnë si menaxhere zyre, si dhe burra dhe gra që punojnë në departamentet e IT. Prandaj, në seksionin "Gjinia", lini vlerën e paracaktuar. Zgjidhni mashkull ose femër vetëm nëse jeni duke shitur një produkt qartësisht mashkullor ose femëror, të tilla si shufra tjerrëse ose grim. Mbani në mend se në këtë rast ju po i preni edhe klientët e mundshëm, për shembull, gratë që janë të prirura për peshkimin.

Tregoni moshën e audiencës. Sipas kushteve të eksperimentit, ne ramë dakord të synonim klientët e moshës nga 20 deri në 50 vjeç. Ky është një gamë e gjerë moshe, ndaj ju lutemi specifikoni atë të pandryshuar në cilësimet tuaja. Nëse mosha e shumicës së klientëve është në një gamë të ngushtë, për shembull, 25-30 vjeç, provoni ta zgjeroni grupi i synuar. Tregoni moshën tuaj nga 22 deri në 33 vjeç dhe vlerësoni rezultatet e fushatës.

Nëse është e nevojshme, kufizoni audiencën e shfaqjeve tek njerëzit e ditëlindjes.


Kapërceni menunë e statusit martesor. Përdoreni atë vetëm në raste të jashtëzakonshme, për shembull, nëse jeni duke shitur dhurata për ditën e Shën Valentinit.


Kur dhe si të përdoret caktimi i interesave dhe kategorive të interesit

Në shënjestrimin e interesit, ju mund të zgjidhni segmente të audiencës. Këta janë përdorues që aktualisht janë të interesuar për një produkt të caktuar dhe janë gati ta blejnë atë. Për shembull, një reklamues mund t'u shfaqë reklama njerëzve që shpesh blejnë në dyqanet online, janë në kërkim të një makine ose janë të interesuar për shërbime financiare. VKontakte klasifikon përdoruesit në segmente të audiencës bazuar në aktivitetin e tyre në rrjetin social dhe në faqet e jashtme.


Si të synoni anëtarët e komunitetit

Ideja është shumë e thjeshtë: nëse shfaqni reklama për anëtarët e komuniteteve tematike, përgjigja do të jetë më e lartë. Për shembull, ju mund të shfaqni reklama në lidhje me rimbushjen e fishekëve për anëtarët e të gjitha komuniteteve të temës përkatëse në lidhje me rajonin e zgjedhur.


Për të gjetur komunitete të përshtatshme, përdorni kërkimin VKontakte. Duke përdorur filtrin mund të ndryshoni kriteret e kërkimit.


Përdorni gjithashtu shërbimin allsocial.ru, me të cilin mund të kërkoni dhe vlerësoni komunitetet. Sigurohuni që të përjashtoni anëtarët e komunitetit tuaj nga audienca. Me shumë mundësi, ata do t'i shohin botimet gjithsesi.

Si t'u shfaqni reklama përdoruesve të aplikacioneve dhe sajteve specifike

Kjo detyrë zgjidhet duke përdorur filtrin "Aplikimet dhe faqet". Futni emrin e faqes që ju intereson dhe ruani opsionet e propozuara nga sistemi. Në këtë fazë, ju mund të vlerësoni shtrirjen e mundshme dhe realizueshmërinë e synimit të audiencës bazuar në kriteret e zgjedhura.


Nëse është e nevojshme, përjashtoni çdo sajt ose aplikacion që t'u shfaqet përdoruesve duke përdorur filtrin "Përveç". Kontrolloni kutinë "Udhëtarët" nëse dëshironi t'u shfaqni reklama përdoruesve që vizitojnë VKontakte ndërsa udhëtojnë jashtë vendit.


Çfarë duhet bërë me shënjestrimin sipas arsimit dhe pozicionit

Kërkoni një audiencë të synuar sipas arsimit vetëm nëse jeni të interesuar për të diplomuar në institucione të veçanta arsimore. Ju gjithashtu mund të synoni përdoruesit që janë diplomuar së fundmi nga një institucion arsimor.


Përdorni shënjestrimin e pozicionit si mjetin e fundit dhe me shumë kujdes. Kjo metodë e synimit mund të ngushtojë shumë audiencën tuaj ose të shtojë njerëz të pashënjestruar në të. Së pari, jo të gjithë përdoruesit tregojnë një pozicion. Së dyti, audienca e synuar mund të përfshijë njerëz që tregojnë të gjitha vendet e tyre të punës në faqe.

Për shembull, filtroni audiencën tuaj sipas titullit të punës nëse doni t'u shfaqni reklama profesionistëve të veçantë. Për shembull, përdorni këtë lloj synimi nëse jeni duke shitur pajisje dentare. Kini parasysh se reklamat nuk do të shihen nga dentistët që nuk kanë treguar profesionin e tyre në profilin e tyre.


Si të përdorni retargeting

Përdoruesit që janë të njohur me biznesin, produktin, faqen tuaj të internetit ose publikun e VKontakte u përgjigjen reklamave shumë herë më shpesh sesa një audiencë e ftohtë. Kjo është një arsye e shkëlqyer për të përdorur ritargetimin.

Për të përdorur ritargetimin, shkoni te menyja e duhur në llogarinë e reklamave VKontakte. Klikoni butonin "Krijo audiencë".


Mund të krijoni një audiencë duke përdorur një piksel ritargetues ose të dhëna nga një skedar.


Ngarko skedarin e bazës së të dhënave adresat e emailit, numrat e telefonit ose ID-të e profilit të përdoruesit. Shikoni kërkesat për informacionin e shkarkuar ose përdorni rekomandimet:

  • Përdorni një skedar CSV ose TXT.
  • Shkruani një adresë, ID ose numër telefoni për rresht. Ju gjithashtu mund të shkruani të dhëna në një varg të ndarë me presje ose pikëpresje. Ju mund të zbuloni ID-në e përdoruesit duke përdorur aplikacionet.
  • Futni numrin tuaj të telefonit në formatet e mëposhtme: +71111111111, 71111111111, 8-111-111-11-11.

Ju gjithashtu mund të instaloni një kod ritargetimi në faqen tuaj. Në menynë Pixels, gjeneroni një piksel.


Kopjoni kodin dhe ngjisni atë në sit.


Nëse faqja funksionon në WordPress, është e përshtatshme të futni kodin duke përdorur shtojcën Head, Footer dhe Post Injections.

Përdorni menynë "Redakto" për të shtuar/hequr audienca ose për të marrë përsëri kodin e ritargetimit.


Pasi të keni mbushur audiencën tuaj të ri-targetimit, krijoni reklama dhe nisni një fushatë reklamuese.


Cilat shërbime rrisin efikasitetin e synimeve të VKontakte?

Duke përdorur shërbime të jashtme, ju mund të përmirësoni saktësinë e synimit të audiencës tuaj të synuar dhe ta bëni reklamimin më efektiv. Kushtojini vëmendje faqeve të mëposhtme:

Për të rritur efektivitetin e reklamimit, është e nevojshme të mblidhen të dhëna për segmente të ndryshme të audiencës së synuar duke përdorur një ose më shumë shërbime. Ruani të dhënat e marra në formatin CSV ose TXT dhe më pas krijoni grupet e duhura të ritargetimit.

Synimi i audiencës është i disponueshëm në shërbimet e automatizimit të reklamave, për shembull, Aori, Plarin, Sociate.Targeting. Aftësitë e synimit këtu janë standarde, por sistemet e automatizimit u ofrojnë reklamuesve mundësinë për të menaxhuar njëkohësisht fushatat reklamuese në platforma të shumta.

Si synimi rrit efektivitetin e reklamave VKontakte

Në këtë seksion do të gjeni të suksesshëm dhe shembuj të keq duke synuar audiencën e synuar të VKontakte. Shikoni të madhen




Top